Kokybė – tai visiška produkto ir jam keliamų reikalavimų atitiktis. Visos įmonės siekia, kad jų produkcija būtų kokybiška. Tai tapo būtina sąlyga išlikti konkurencingam nuolat didėjančios konkurencijos aplinkoje. Vis daugiau įvairiausiose srityse dirbančių įmonių siekia, kad būtų kuriami bei įgyvendinami tarptautiniai standartai. Įprastai tai tarptautinius standartus ISO 9001 atitinkanti kokybės vadybos sistema.
ISO STANDARTAI
ISO standartai (International Standard Organization) – tai tarptautinės standartų organizacijos kokybės sistema, kuri įmonėse yra diegiama keturiais etapais: visų pirma nusakoma kokybės konkrečiame versle esmė bei su tuo susijusios veiklos tikslai, tuomet aprašoma, kaip reikia dirbti, norint tuos tikslus įgyvendinti, įmonė dirba pagal aprašą, siekia įrodyti, kad tai daro itin kokybiškai.
Sėkmingai dirbanti įmonė turi sugebėti valdyti kokybę gamybos ar paslaugų teikimo metu. Valdymo įrodymas yra pagrindas, suteikiantis klientams pasitikėjimą, kad jų užsakymai bus atlikti tinkamai. Įdiegta kokybės sistema padidina bendrą veiklos efektyvumą, pagerina ryšius su klientais.
- orientavimasis į klientą,
- lyderystė,
- darbuotojų įtraukimas,
- procesinis požiūris,
- sisteminis požiūris į vadybą,
- nuolatinis gerinimas,
- sprendimų priėmimas remiantis faktais,
- abipusiai naudingi santykiai su tiekėjais.
Mes konsultuojame bei rengiame dokumentus kokybės vadybos sistemos (ISO 9001) diegimui įmonėje ir suderintais terminais užtikriname tinkamą įmonės pasiruošimą sistemos patikrai, teigiamam įvertinimui bei sertifikavimui.
ISO 9001
Nors ISO 9001 standartas labiausiai paplitęs Vakarų Europoje ir JAV, jis įgauna vis daugiau populiarumo visame pasaulyje. Kokybės vadybos sistemą įsidiegusios įmonės užtikrina, kad klientai gaus produktą, atitinkantį jų bei taikomų teisės aktų reikalavimus, darbuotojams tampa aiškūs reikalavimai, darbo metodai bei atsakomybės, vadovams tai yra efektyvus įmonės valdymo įrankis.